Benvidos!

Ola, benvidos ao meu blogue. Espero que sexa do voso agrado, aínda que teño que recoñecer que non é que me esforce moito, nin escribindo nin en mostrar unha boa apariencia. Que va, é broma. Si que me esforzo e si non vos gusta ou non mo digades ou mentídeme. Veña, pasádeo ben por estes lares!

domingo, 20 de marzo de 2011

Timmy

Onte recibín unha petición de entrada e eu accedín, polo que vou cumplir coa miña palabra.
Que decir desta rapaciña que vedes aquí? (a da dereita)


Vale, quizais non a recoñezades así, mellor vou poñer outra imaxe...jijiji

Guapas eh? Je je.
Pois ala, que esta muller está tola e só quería advertirvos de que si a vedes pola rúa escapedes. Sobre todo si vades conducindo un coche cheo de cochos. Aí onde a vedes, unha vez púxose a correr detrás dun camión que transportaba cochos só para sacarlle unha foto...Hahaha.

Por outra parte debo explicar por que o nome de Timmy. Ben, houbo uns meses que tan só saíamos nos periódicos con caretos e posturas peculiares, o que nos fixo pasar a chamarnos como este personaxe dunha famosa serie:


En fin, e creo que mellor vou parar porque se sigo quizais me mate polas fantabulosas imaxes que podería poñer. Je je je je. Nada, que é Timmy e o nome díceo todo. Timmy? Timmy!!!!!

Por certo, gracias pola dedicatoria da canción de onte, que ben sei que che costou o teu que o tipo che fixera caso...tanto que ao final tiveches que pillar ti o micro para proceder a decir algo así como: "Para Timmy, de Carmeeen"... haaaaaahaha...Que ben o pasei rapasiña.

Ale, sin nada máis que dicir, despídome.
Un bico ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario