Benvidos!

Ola, benvidos ao meu blogue. Espero que sexa do voso agrado, aínda que teño que recoñecer que non é que me esforce moito, nin escribindo nin en mostrar unha boa apariencia. Que va, é broma. Si que me esforzo e si non vos gusta ou non mo digades ou mentídeme. Veña, pasádeo ben por estes lares!

martes, 15 de marzo de 2011

A Coruña, de novo.

Non sei que pasa nesta cidade. Ao mellor os aires de Riazor, quizais o recordo de Breogán ou pode que o espírito de Xerión en busca de vinganza estén facendo que a xente por aquí se volva tola.
Señores que practican Tai Chi en parques públicos, conversas irracionais en autobuses universitarios, veciños que cantan a grito pelado cancións de todo tipo...e agora entérome da existencia de bandas latinas que pegan palizas se non estás disposto a darlles os teus aforros. O que me faltaba.
Oh, Hércules, vén de novo na túa barca e limpa toda esta morralla! (Os veciños e a xente que practica Tai Chi non, que eses fanme gracia).

No hay comentarios:

Publicar un comentario