Benvidos!

Ola, benvidos ao meu blogue. Espero que sexa do voso agrado, aínda que teño que recoñecer que non é que me esforce moito, nin escribindo nin en mostrar unha boa apariencia. Que va, é broma. Si que me esforzo e si non vos gusta ou non mo digades ou mentídeme. Veña, pasádeo ben por estes lares!

lunes, 21 de marzo de 2011

Son unha boa persoa.

Hoxe é o terceiro día que fago unha boa acción neste mes. A primeira foi en Entroido; fun comprar uns lazos para o meu disfraz de sombrereiro tolo (ou cafetero misterioso para outros...hahaha) e devolvéronme 10e de máis. Ao principio funme pensando fuck yeah pero despois os remorsos eran tan grandes que volvín para devolvelos. Logo, outro día ceando na Boccata, non se deron conta de cobrarme a bebida e díxenllo. E hoxe, por último, cando fun comprar o pan, o dependente pensou que lle dera 2e en vez de 1e e devolvíame 1.3e. Non os aceptei, por suposto.
E nada, empezo a pensar que en vez de boa persoa son un pouco tonta. A que si? He, he.

No hay comentarios:

Publicar un comentario