Benvidos!

Ola, benvidos ao meu blogue. Espero que sexa do voso agrado, aínda que teño que recoñecer que non é que me esforce moito, nin escribindo nin en mostrar unha boa apariencia. Que va, é broma. Si que me esforzo e si non vos gusta ou non mo digades ou mentídeme. Veña, pasádeo ben por estes lares!

domingo, 27 de febrero de 2011

Onte morreu Timmy. Non podo nin coidar dun peixe durante un mes. Realmente consólame pensar que non foi de todo culpa miña. Polo que me dixeron xa estaba debilitado e por iso se deixou levar pola corrente do filtro. Mais ben, é o que hai.
Para alegrarme comprei unhas nike preciosas e unha camiseta de Arale que mola moito. Aquí vos deixo as miñas adquisicións. Quizais cando se me pase a depresión compre outro peixe. Este, tal e como prometín, chamarase Tánxela.
Veña, un saúdo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario